Little Girl
MERDEKAA!
Wednesday, October 23, 2013 | 0Superstar (s)!

Assalamualaikum peeps. Heyy. Apa khabar? Aku alhamdulillah khabar baik. Hee. Lama tak update blog kan. Rindu lah sama wa punya blog! Aku nak bagitahu ni. Yang aku dah habis Final Exam. Sesungguhnya, aku berasa sungguh lega. Kalau tak, berperap je lah aku kat dalam bilik sebab nak study. Korang bayangkan k. Aku exam 3 minggu kut. TIGA MINGGU. Lama woo. Dan hari ni, berakhirlah semua penderitaan aku untuk tahun ini. Haipp. Jangan nak merdeka sangat tau geng-geng 1997. Kita ada lagi satu tanggungjawab besar tahun depan. Tak lama lagi tau. Pejam celik, pejam celik dah sampai. So, get ready je lah k korang.

Korang yang bakal menduduki SPM tahun ni tu, good luck k. Semoga korang dapat jawab dengan tenang :) Hee. Budak UPSR dan PMR dah settled. Tinggal SPM je lagi. PBS tak payah cakap lah. Tak pernah settled. Haha. Ni nak cerita dekat korang pasal Final Exam aku. Hmm. Serious susah! Addmath last paper. Kertas 2 punyalah susah aku cakap ngan kau. Dengan log nye aku tak paham. Aku kosongkan jawapan untuk semua soalan log. Sebab kitorang tak habis belajar dan aku tak berapa nak faham. Haha. Bukan aku sorang je. Budak-budak ni pun sama lah kut. Kut je lah. Haha.

Satu lagi Kimia. Omaigadd. Sangat susah. Aku rasa aku macam failed je Kimia. Hmm sedihh pedihh :'( Yang lain, biasa-biasa je kutt. Tapi, tak senang k. Ada yang susah jugak. Hmm. K abaikan je lah. Just tawakal je lah yang mampu. Tawakaltualallah :')

Okey cerita seterusnya yang aku nak cerita ialah NOMAD! Korang kenal dia? Kalau tak kenal, pergilah tanya Pak Cik Google k. Hehe. Nomad ni, handsome, comel. Ahh. Melting waa bro. Ada satu malam tu. Aku terrjumpa twitter Nomad ni. Disebabkan aku peminat dia, aku pun follow lah. Then aku mention dia macam ni 'Nomad nomad nomad :)'. Dan yang paling aku tak sangka, dia reply tweet aku dan follow back twitter aku beb! Memang rasa macam WOW! Excited gila akuu. Hee. Dan sejak tu, aku mula la stalk dia. Semua cerita pasal dia aku tahu.

Korang nak tahu tak? Kat kelas aku ada budak baru. Nama dia Mohd Izzuddin. Dari Terengganu. Masa first dia masuk, aku tak datang sebab demam :'(. Esoknya aku datang. Kata budak ni, Izzuddin tu handsome. Hmm boleh tahanlahh. Ada ke patut budak ni kata muka dia macam muka aku? Haha. Dari tepi lahh. Lawak je. Agaknya sebab mata kitorang sama-sama sepet kut. Hee. Nama pun dah dekat-dekat. Dan muka dia sebijik macam NOMAD! Super Wow gituu. Dia sangatlah tinggi. Lagi tinggi dari Naim rasanya. Sejak dia masuk, ramai lah budak yang lalu-lalang kat depan kelas kitorang, Double please dehh -..-

Haha. So, that's all for today. Next time aku story lagi k. Tu pun kalau korang sudi singgah dan baca entry aku. Kbye peeps. Love yaa

I'M SO ADDICTED TO YOU DEAR NOMAD





Older Post | Newer Post
Big Owner


Assalamualaikum.
Navigate Around !
Home Me! Linkies Stuff FOLLOW
Let's Talk!


Big applause to...

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Syaf
Re.Edit : Alya and Fea Exotics
Owner : Me ^^

This blue pink templates made by PrincessBunny. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Powered by Blogger.com.

Best View at GOOGLE CHROME!