Little Girl
Hello :D
Thursday, September 19, 2013 | 0Superstar (s)!

 
 
Hello peeps. Baru je lagi aku update kan? Sokey la. Saje nak update lagi. Act, tak ada apa-apa pun yang aku nak cerita. Tapi just nak bagitahu. Aku dah DEACTIVATE Twitter aku. Sebabnya?
1. Final exam makin dekat T.T
2. Aku leka -..-
3. Twitter sangat best dan buat aku ketagih :3
4. Kerja sekolah banyakkk oo! -_-
5. Sebab-sebab tertentu yang agak private :)
Ya memang sejak aku ada Twitter, aku agak leka. Bagi aku, Facebook dah tak ada apa-apa. Kosong je rasa. Hm hm. Mungkin aku sorang je yang rasa kut. Orang lain tak tahulah macam mana. Cerita pasal Final Exam. Aku exam 7 Oktober 2013. PMR 2 Oktober 2013. Okeyy, aku ex-PMR Candidates k :)

Serious, aku tak ready apa-apa :'( Silibes pun banyak yang belum habis. Macam Fizik, cikgu Zainab dah bersalin. Tahun depan kitorang sambung balik mana yang tak habis. Bio, setiap Isnin dan Khamis ada class. Sebab nak habiskan silibes. Hm hm. 

Okeyy la bro. Wa cau dulu k. Tak tahu nak bebel apa dah. Boboi :*



Older Post | Newer Post
Big Owner


Assalamualaikum.
Navigate Around !
Home Me! Linkies Stuff FOLLOW
Let's Talk!


Big applause to...

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Syaf
Re.Edit : Alya and Fea Exotics
Owner : Me ^^

This blue pink templates made by PrincessBunny. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Powered by Blogger.com.

Best View at GOOGLE CHROME!