Little Girl
Blurr -,-'
Thursday, September 5, 2013 | 0Superstar (s)!

 
 
Hey peeps. Lama gila aku tak update blog. Actually, blog aku baru sahaja bertukar wajah. Tapi, ada cerita sedih coz cbox aku dah tak ada apa-apa mesej dah. Korang pun nampak sendiri kan? Yes, memang kosong. Aku bukannya baru buat blog. Tapi baru buat cbox yang baru. Sebab haritu aku edit-edit blog nie. Then boleh pulak terdelete HTML code cbox tu. Hadoi. Terpaksa buat yang baru.

Aku tak ada cerita apa pun sebenarnya. Just saja je nak buat entry. Kenapa dengan post title aku tu ye? 'Blurr -,-'' Okey. Aku seorang yang blurr a.k.a. loading --'. Sangat loading. Tapi, itu bukan cerita utamanya k. Ehh, lupa nak cerita. Dekat sekolah aku ada lah budak baru. Act, takde la baru sangat. Awal tahun laa. Budak form 1. Boleh dia kata menyesal masuk sekolah kampung macam sekolah aku? Wahai adik, kalau menyesal adik boleh pindah k :)

Itu yang lebih mudah right? Kenapa dia perlu cakap macam tu? Okeyy. Pedulikan. Cukup sampai situ cerita pasal dia k? Aku sekarang ni dah tak active berfacebook. Tapi, aku lebih active bertwitter. Kenapa? Sebab aku rasa Facebook dah macam tiada apa-apa. Kosong, kosong, kosong. Aku cuma gunakan Facebook untuk stalk orang sahaja. Stalk siapa? Eh, adalah! Hee :D

Hurm. Esok hari Jumaat. So, malam nie malam Jumaat. Tapi, bukan itu ceritanya. aku nak cerita pasal besok. Petang besok. Kelas 4 Abrar nak buat jamuan hari raya. Yeayy! Hehe. Terover sudah. Sorry. Cikgu Rohani suruh pakai baju kurung. Tapi malas lah. Sebab balik dari sekolah tu aku nak pergi pasar dengan budak-budak nie. Takkan nak menapak dengan berbaju kurung tu kan? Mereban je --'

Kitorang dah buat T-shirt kelas! Tapi baru tempah je. Jealous dengan budak kelas 4 Adil yang dah ada T-shirt kelas diorang. Cantik. Colour purple gitu lorhh! Favo tuu. Kitorang punya maybe siap pada bulan hadapan or november. Birthday aku tuu! Hahaha. 2 november k. Take note!

Haha. Okey, that's all for today. Next time aku update lagi yup. Kbye :3



Older Post | Newer Post
Big Owner


Assalamualaikum.
Navigate Around !
Home Me! Linkies Stuff FOLLOW
Let's Talk!


Big applause to...

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Syaf
Re.Edit : Alya and Fea Exotics
Owner : Me ^^

This blue pink templates made by PrincessBunny. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Powered by Blogger.com.

Best View at GOOGLE CHROME!