Little Girl
Sunday, July 14, 2013 | 0Superstar (s)!



Hey there. Lama gila aku aku update blog. Sorry kayy. Ala, lagipun kalau aku update bukan orang nak baca sngat post aku kan? Betul tak? Haha :D Hurm, hari ni 14.7.2013 bersamaan 5 Ramadhan. Yeay dah nak raya! Tak sabar pulak nak raya. Hehe. Baju raya aku baru beli semalam. Warna dia ala-ala coklat + hitam + kelabu gitu. Cewahh! Haha. Cantik. Saya suka! Saya suka!

Hari ini aku tak nak specific kan apa yang nak aku cerita. Aku cerita meluas k tentang hidup aku. Hehe. Aku baru lepas mid-year. Act, takdelah baru sangat pun. 2 bulan sudah berlalu. Teruk k keputusan. Fizik jangan cakaplah. Huh! Sabar je lah. Tapi masa tu aku tengah pergi Coding-Camp k. Camp tu best gila kot. Memories :)

SAPS. Takut? Haha. Rilex. Chill. Aku dah cek. Aku dapat nombor 5. Dalam kelas and tingkatan. Teruk k teruk. Eh, korang cuba tengok twitter aku. Background aku. Gambar Ameerais Forteen! Handsome k. Haha. Kalau Nadia tahu aku buat gambar Ameer jadi background aku, mahu dia marah aku. Haha.

Hurm k lah. Aku dah tak ada idea nak tulis apa. Babai :*


Cuba selesaikan ni :
10 + 5v (4e - 2e) - 9 + 19u - 18u
Anda akan dapat jawapan :
1 + 10ve + u :*



Older Post | Newer Post
Big Owner


Assalamualaikum.
Navigate Around !
Home Me! Linkies Stuff FOLLOW
Let's Talk!


Big applause to...

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Syaf
Re.Edit : Alya and Fea Exotics
Owner : Me ^^

This blue pink templates made by PrincessBunny. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Powered by Blogger.com.

Best View at GOOGLE CHROME!