Little Girl
Two Thousand and Thirteen :)
Sunday, February 17, 2013 | 0Superstar (s)!


Hola holi ku beri nama saudara saudari cikebum cikebum . ehek ehek . mengarut sudahh . ehemm . lame tak update blog terchenta aku nie . asyik berubah wajah je . tapi post nya still tak berubah2 . haha . okeyy , let's begin our story . sekarang dah 2013 kan ? hurm3 . rindu la kat 2012 . banyak gila kenangan kott . nak2 pulak time program form 3 . best sangat . susah nak lupa . sedey :'(

hurm . 1st day skula kitorg ade orientasi form 4 . act , 2 hari orientasi dijalankan . lepastu kitorang masuk kelas . macam tak percaya je kelas kitaorang 40 orang kay . 40 orang . da la kelas sains . mane boleh ramai2 right ? aku ambil 9 subjek . 5 teras *not include Science* , 4 elektif . yang 4 tu ialah Biologi , Kimia , Fizik , Addmath . hurm3 . fizik susa !

lepas start belajar ramai la yang mintak nak turun kelas . nak masuk akaun . act , kelas akaun memang sikit gilaa . aku pulak , menunggu tawaran ke sbp . bila result sbp da keluar , aku tak dapat . HAMPA GILA kayy ! HAMPA SESANGAT . dak skula aku Anis , Ainur , Nabila , Izhar , Addin yang dapat tawaran . untunglahh diaorang . nabila dapat sains rembau . aku pun mohon sana tapi tak dapat :'(

bila last day diorang kat smkbbs , kitorang buat la sesi salam2 nie . sampai dekat anis , aku nangis sambil peluk dia . haha . touching sudahh . ye la . aku rapat gila ngan dia kot . selalu share problem , story dekat dia . dia pulak selalu jadi pendengar setia aku . haha . so memang sedih . petang tu kitorang ade pot luck dekat rumah neena . aku datang sekejap je coz nak g ke tempat lain with my family . tapi memang best gila . macam2 makanan ada . hehe .

nak tau tak ? kelas aku dulu 40 orang kan ? sekarang tinggal 20 lebih je . sebab ramai yang pindah . ade yang masuk vokasional , masuk sj , sbp . hurm3 . aku ? tengah tunggu rayuan sbp . hujung bulan nie la result keluar . mengharap kayy mengharap . mrsm pulak tak dapat . hurm3 . kesian betul .

hurm kayy la . gtg . aku nie kalau da membebel memang payah nak stop kayy . kbye :*



Older Post | Newer Post
Big Owner


Assalamualaikum.
Navigate Around !
Home Me! Linkies Stuff FOLLOW
Let's Talk!


Big applause to...

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Syaf
Re.Edit : Alya and Fea Exotics
Owner : Me ^^

This blue pink templates made by PrincessBunny. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Powered by Blogger.com.

Best View at GOOGLE CHROME!