Little Girl
Result PMR ~
Thursday, December 20, 2012 | 0Superstar (s)!

hey ! lama da tak update blog . hewhew . meh sini aku nak cerita pasal result PMR aku kayy . okey . semalam 19 Disember 2012 keputusan PMR dikeluarkan . so , seminggu sebelum tarikh tu pun dah rasa debarannya . haha . then malam sebelum rabu tu aku dah tak lena tido dah . haha . main game je lah keje aku tok tenangkan fikiran yang agak stress tu . haha . aku rasa dekat pukul 4 pagi jugak baru aku dapat tido . hewhew .

okey pagi tu aku bangun awal lah jugak . sekolah aku buat majlis pukul 2 petang . so , kenalah tunggu . mak aku dah tak sabar nak tengok result aku . sampai mak aku telefon pejabat sekolah nak tanya keputusan aku sebab lambat sangat kan . haha . then , kerani sekolah aku kate kena datang sekolah pukul 2 jugak . hakhak . then angah aku try guna sms . punyalah lambat dia reply kan . aku dah risau dah time tu sebab sekolah akak aku just 6 orang je yg dpt 8a . tu yang aku risau . 

time tu aku text anis dengan nadia . tok bagitahu khabar tu . haha . masing-II dah risau . haha . then anis cakap sekolah kitaorang ada 7 orang yang dapat 8a . aku dah mula kira-II sape yang dapat 8a tu . adakah aku antara yang dapat 8a ? haha . then anis ckp dia dah tahu sape yang dapat 8a . aku dah tak sabar nak tahu . so mereka ialah Ainur , Izhar , Anis , Izzati , Nadia , Mala , Nabila . alhamdulillah nama aku ada . seronok sangat . mak aku terus peluk aku . haha . anis cakap cikgu suhaila yang text dia . aku mintak nombor fon cikgu suhaila for sure kan .

so , aku telefon lah cikgu . cikgu kata memang aku dapat 8a . aku tanya lah betul ke nie cikgu . haha . cikgu cakap betullah . result betul-II depan mata cikgu . haha . seronok sangat . pastu barulah sms tu reply . aku dapat 8a :) heee . mak aku terus bagitahu sedara mara aku . haha . pastu nak makan pun dah tak lalu sebab tak sabar nak tengok result aku tuh . haha . then siap-II . angah aku pun pergi .

hehe . sampai dekat sekolah jumpa kawan-II . semua cakap tahniah . happy gilerr . ade 7 orang yg dpt 7a . 6 orang yg 6a . 6 orang yg dpt 5a . okey la tu kan . happy sangat sebab dapat jumpa kawan-II . hehe . pastu masuk dewan . pengetua berucap dulu . then penyampaian result 5a , 6a , 7a and 8a . kena bawak parents naik pentas . time name aku boleh plak cikgu salah sebut nama ayah aku . dia panggil nama aku Nur Izzati Farzana binti Zainal Abidin . what thee . pastu baru dia betulkan . Nur Izzati Farzana binti Ismail :) mak time tu da bangun , duduk balik . haha .

pastu dak-II nie bising-II dah . time nak naik pentas tu senyum je . sampai nampak gigi . kuangkuang . semua cikgu aku salam . pastu amek gamba beramai-II . seronok sangat-II . then aku balik . pas solat asar aku gi bahau . hehe . pegi celebrate . hakhak . makan kfc je ~ tp best lah . tengah happy kan . haha . seronok sangat kayy . kayy jom tengok gamba :)


kayy nie budak yang dapat 8a . aku yang tepi sekali sebelah kanan :)


haha . aku yang poyo tunjuk result bersama emak :)


hurm okey lah . tu je yang mampu aku share kayy . aku ucapkan terima kasih banyak-II kepada semua yang pernah membantu terutama cikgu-II , keluarga , dan tak lupa kawan-II aku . thanks banyak-II . sayang korang :* . kbyee ~
Syukur Alhamdulillah . Aku dapat ape yang aku nak . Belajar kat mana-II pun sama je kan . Pokok pangkal pada diri sendiri . Terima kasih kepada semua yang pernah membantu .
*mood --> happy sangat ! senyum sampai telinga :p*



Older Post | Newer Post
Big Owner


Assalamualaikum.
Navigate Around !
Home Me! Linkies Stuff FOLLOW
Let's Talk!


Big applause to...

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Syaf
Re.Edit : Alya and Fea Exotics
Owner : Me ^^

This blue pink templates made by PrincessBunny. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Powered by Blogger.com.

Best View at GOOGLE CHROME!