Little Girl
Lepas PMR ~
Monday, November 12, 2012 | 0Superstar (s)!

hey . lame tak update blog . sejak start PMR aku tu . hehe . cite pasal PMR ? okey je . untuk pengetahuan korang , paper english n b.melayu susa beb ! haha . sejarah n geografi paling senang . ecece belagak sudah :p macam-II aktiviti pas pmr at skula aku . cerita yang aku nak story kat sini , pasal last day dekat skula aku . nope , minggu terakhir ~
hari rabu tu ade pertandingan bakat terpendam . khas untuk form 3 . sekolah 'jiran' aku ade anta budak jugak . so , kitorang kene besaing ngan dyorang . ade pertandingan  nyanyian solo , nasyid , laung azan dan sajak . aku took part dalam contest nyanyian solo n nasyid . hehe . aku kene nyanyi lagu irama malaysia . aku nyanyi lagu dikir puteri . aku punye giliran yang ke-5 dari 10 orang peserta :) nasyid pulak ke-3 dari 5 pasukan .
time nyanyi , ade terlupa lirik ! haha . padahal da bawak lirik at tangan . tapi , gelabah punya pasal . huh ! sabo je la ~ nasyid pulak kitorang nyanyi 3 lagu . aku ngan isza penyanyi utama ~ hehe . lagu adamu , doa perpisahan n satu lagi ape tah . haha . lupe tajuk =,=' . time lagu doa perpisahan uh , masing-II tak ingat ! haha . lawak je . tapi yang lain okey .
time umum keputusan . nyanyian solo , aku dapat nombor satu ! jyeah ! nasyid nombor dua . okey la tu kan ? aku pakai baju budak pantun , so markah pakaian lebih sikit lah ! :p hehe . then , amek gamba je . masing-II buat duckface lah , ape lah ! haha .
okey , last day plak . kitorang janji nak pakai baju kelas . tapi ! aku cari baju kelas aku , tak jumpe-II . ase nak nanges jeh ! haha . aku pakai t-shirt hitam tok cover . hahahaha . tah pape . then amek gamba . gune camera wany . aku ade amek gamba ngan 'kawan' aku . haha . panggil banyak kali tak nak datang . haha . tapi akhirnya dapat jugak :) senyum lebar :D
balik tu , dia terus mesej aku . dia tak kasi aku upload gamba tu dalam fb . fine lah . aku tak upload . tapi , belom sempat download . wany call aku . dia khabarkan cerita sedih ! dia cakap dia terrdelete gamba tu ! sedih sangat . baru nak buat kenangan . hurm , nak buat cane kan . takdir ! tapi tetap sedih .
pagi tu neena bawak kek . ustazah rafidah nak pindah . huhu . sedap kek uh . pakai duit kelas ~ nabila bawak ape tah nama dia . tak tahu . sedap jugak tau ! pandai kawan aku yang sorang nie . 
hehe . nak buat cane kan . 19.11.2012 nie aku nak g PD . rombongan kelas . dekat jeh . haha . bayaran pun murah laa sikit . 2 hari 1 malam . cadang-II nak pegi jusco balik tu . tapi tak tahu lah . 
eh , lupa nak cerita . haritu ade dinner pengawas . tok raikan pengawas form 3 n 5 . kitorang kene wat persembahan . aku ngan dak-II nie wat nyanyian ala-II akustik . ade gitar . gitar azri form 5 . tapi nabila men sikit jeh . haha . action je lebih ! aku jadi main singer ~ hehe . best ! sume suka . hehe . dak nie ade upload dalam fb video tu . hehe .
haritu kan aku pegi PD . pegi funfair kat situ . hehe . aku naik Top Gun . tah pape name die tah . yang pusing 360 darjah tu . haha . aku naik dengan angah . goyang seyh . takot giler . aku da la kurus . terangkat tau tak ! sakit tangan . haha . kaki pon . sepanjang naik bende tu , angah jerit je keje . aku time dia berhenti kat atas tu je ~ lalala . haha . k la . jom tengok gamba ~
nasyid ~ aku yang paling pendek . depan skali ~

aku ~ nyanyian solo .

aku yang pink tu ~ L.O.V.E.

time dinner . bersama kak ain ! cube carik aku !

time nyanyi lagu adamu ~ aku yang depan sekali .

dengan nadia !

okey lah . penat membebel ~ tata ~



Older Post | Newer Post
Big Owner


Assalamualaikum.
Navigate Around !
Home Me! Linkies Stuff FOLLOW
Let's Talk!


Big applause to...

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Syaf
Re.Edit : Alya and Fea Exotics
Owner : Me ^^

This blue pink templates made by PrincessBunny. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Powered by Blogger.com.

Best View at GOOGLE CHROME!