Little Girl
trial 2012 !
Sunday, August 12, 2012 | 0Superstar (s)!


lame giler aku tak update blog kan . sian blog nie dok besawang je at internet . hehe . actually aku baru habis trial . nope , belom habis pon sebenarnye . hehe . isnin nie last . 

ary selase last week aku exam bm 1 , bm 2 n geo . okey la . takdela susa sangat kan . bm 2 tu tak expact pon yang soalan mid year kitorang yang kuar . seronok la gak kan . hehe . geografi pulak senang giler . aku memang suke subjek geo pon . haha . aku da dapat markah geo dah . aku dapat 93% . haha . terror tak . haha . (sungguh bajet minah nie !)

rabu pulak exam eng 1 , eng 2 , agama . eng memang susa giler ar . agama tu tak susah sangat ar . tapi struggle dok study je . sebab banyak tajok kan . huhu .

khamis exam math1 , math 2 , sejarah . ya Allah . math susa giler2 ar aku cakap . nak nanges asenye . huhu . da la paper 1 susa . tak cukup mase lak tu . da samapai cikgu cakap ....

"perhatian para pelajar , masa hanya tinggal 1 minit sahaja lagi ."

ape lagi kan . aku tinggal 5 soalan tak buat . tembak sajerrr =,=' . haha . redha je la . haha . sejarah pulak bese2 je kott .

jumaat exam sc 1 , sc 2 je . bese2 je la kott . okeyla jugak .

isnin nie exam khb . aku amek KT . kemahiran teknikal . hoho .

org cakap trial n9 susa . hurm , boleh la tahan . so , no wonder la kalau ade subjek yang aku dapat b keyh . aku dah usaha . biarlah Allah yang tentukan .
byebye !



Older Post | Newer Post
Big Owner


Assalamualaikum.
Navigate Around !
Home Me! Linkies Stuff FOLLOW
Let's Talk!


Big applause to...

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Syaf
Re.Edit : Alya and Fea Exotics
Owner : Me ^^

This blue pink templates made by PrincessBunny. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Powered by Blogger.com.

Best View at GOOGLE CHROME!