Little Girl
klangit - sesal mendua
Sunday, April 1, 2012 | 0Superstar (s)!



hey ! harini aq nak share lagu ni . lagu sesal mendua by klangit . lagu ni bez r aq ckp ngn korang . tebaeekk !
aq gune lagu ni as my ringtones n caller ringtones . call la aq klau nak dengar . haha . lawak jer . jom hayati lirik lagu ni !

Dulu
Aku pandang diriku
Kekasih yang setia
Tak pernah berdusta
Kini
Aku mulai merasa
Sedap hati mendua
Perlahanku tinggalkan kamu
Tapi
Semakin jauh aku
Semakin aku rindu
Rindukan kamu
Menyesal aku putuskan kamu
Kerna ternyata aku tak mampu
Menahan siksa azab cintamu
Aduh aduh mana tahan batinku
Mungkin
Mungkinkah kita bisa
Perbaiki semua
Kembali bersama
 okeh . jom tengok video pulak . 





okeh . so , smpai sini jer . kbyee !



Older Post | Newer Post
Big Owner


Assalamualaikum.
Navigate Around !
Home Me! Linkies Stuff FOLLOW
Let's Talk!


Big applause to...

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Syaf
Re.Edit : Alya and Fea Exotics
Owner : Me ^^

This blue pink templates made by PrincessBunny. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Powered by Blogger.com.

Best View at GOOGLE CHROME!