Little Girl
cinta matiku part 11 .
Friday, October 28, 2011 | 0Superstar (s)!


lepas aku baca surat danny tu , aku pun berfikir untuk menulis surat kepadanya kembali .. aku suruh ibu tolong belikan kertas dengan sampul surat .. perlahan-lahan aku menulis surat kepada danny .

assalammualaikum danny iqhmal ..

awak apa khabar ? sihat tak ? first of all , saya nak mintak maaf sebab saya dah terbaca luahan perasaan awak dalam surat bawah meja awak tu .. nurul yang bagi dekat saya .. awak dah bertunang dengan ina ? tapi awak tak cintakan dia .. so macam mana ? awak sukakan saya ? awak serius ? hehe .. terharu saya .. yang pasal awak maki hamun saya tu , saya maafkan .. tapi kan time awak maki hamun saya tu , saya sedih sangat . saya betul-betul kecewa .. mula-mula , saya ingat awak nak jumpa sebab awak nak luahkan perasaan kat saya .. rupanya awak nak maki hamun saya .. semuanya di luar jangkaan .. danny , esok saya akan dibedah .. awak doakan saya selamat okay .. danny , kalau ade jodoh takkan ke mana .. ingat tu ..okay lah , sebelum saya mengundur diri , bacalah puisi ni ya ..

Jika ku tak bgn esok pagi
Sayangku kau jaga lah diri
Sentiasa ingatkan hait
Dirimu amatku cintai

Andainya dirimu kesusahan
Sujud dan mohon pada tuhan
Agar diberikan bimbingan
Meniti hidup bersendirian

Bila terasa sejuk...
Pejamkan mata
Bayangkan dalam dakapanku
Bila terasa rindu...
Pejamkan mata
Kita bersua dalam lena

Kalau ada yang sudi mengganti
Sayang...
Lepaskan lah ku pergi
Kerna sayang seistemewamu
Berhak tuk dicinta dalam hidup

sayang,tiada apa yang kekal dalam dunia ini,
namun yang pasti,senyumanmu ku tiada ganti,
cintamu kan kekal abadi
Ku berharap kau tak akan lupa,
mengirimkan bekalan doa,
Kita jumpa lah di sana nanti...
Jika ku x bgn
Jika ku x bgn esok pagi.... 

doakan saya ya danny .. ingat , kalau kita ada jodoh , kita akan bersama jugak satu hari nanti ya ..


salam sayang ,
IZZNA FARAHANA

tak lama lepas tu , danny pun datang ..

danny : assalammualaikum ana ..

ana : waalaikumsalam .. eh , danny !

danny : awak sihat ?

ana : erm , macam awak tengok lah ..

danny : ouh ..

ana : danny , esok saya akan dibedah ..

danny : what ? operation ?

ana : ya .. operation ..

danny : awak sure ke ?

ana : yes .. i'm very sure .. saya dah tak ada pilihan lain lagi .. kalau saya tak operate jugak , kanser saya bertambah parah .. awak doakan saya ya danny ..

danny : pasti saya akan doakan awak .. ana , maafkan saya ya pasal haritu .. saya yang dah buat awak masuk hospital .. saya nak awak tahu yang saya sebenarnya .. sebenarnya ..

ana : sebenarnya apa ??

danny : saya cintakan awak ! ops ! (sambil menekup mulutnya)

lawaknya dia .. mungkin dia terkejut sebab dia tersentak dengan pertanyaan aku .. hihi .. 

ana : ye ke ? saya tak percaya lah ..

danny : betul ! saya cintakan awak .. i love u ana .. saya tahu , saya tak boleh tipu diri saya ..

ana : erm ..

danny : ye lah .. saya tahu , saya ni apalah sangatkan .. ye lah .. saya undur diri je lah ..

danny seakan-akan merajuk .. lawaknya!

ana : danny , awak pun tahu kan perasaan saya .. jadi saya terima awak ..

danny : betul ana ? gembiranya saya hari ni !

ana : tapi , saya selamat ke lepas operation nanti ?

danny : awak tak boleh cakap macam tu ana .. awak kena lawan penyakit awak tu .. awak kena yakin awak akan selamat .. okay ?

ana : okay .. thanks danny .. kejap .. ni surat untuk awak ..

danny : thanks ..






Older Post | Newer Post
Big Owner


Assalamualaikum.
Navigate Around !
Home Me! Linkies Stuff FOLLOW
Let's Talk!


Big applause to...

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Syaf
Re.Edit : Alya and Fea Exotics
Owner : Me ^^

This blue pink templates made by PrincessBunny. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Powered by Blogger.com.

Best View at GOOGLE CHROME!