Little Girl
cinta matiku part 10 .
Sunday, October 2, 2011 | 2Superstar (s)!


hari itu classmate aku akan datang jumpa aku buat kali terakhir kat hospital ..
time tu yaya , nurul , hani dan classmate aku yang lain datang .. tapi , kenapa danny tak datang jumpa aku ?


yaya : assalammualaikum ana ! kau ape khabar ? sihat ? aku sunyi sgt kat kelas .. kau tak ade .. kau tahu tak , time kau xde , kelas sunyi sgt tau .. haha ..

ana : waalaikumsalam .. macasm tu je la .. sok kan aku nk operate .. ye ke ? sian kau kan yaya ..

yaya : mesti la kesian .. hehe ..

classmate aku yang lain pun sibuklah bertanya tentang kesihatan aku .. ade juga yg bwk buah tangan..

ana : eh , danny tak dtg ke ?

nurul : ntahlah ana .. tapi kan aku ade jumpa surat ni kat bwh meja dia .. time tu , aku duduk kejap kat tmpt dia .. pastu terpandang ade name kau kat surat ni .. aku ambil je la.. tu yang aku bagi kau ni .. (sambil menghulurkan surat kepada aku)

ana : surat ?

aku membuka surat itu perlahan2 ..

ya Allah ! ape yg aku dah buat ni ? knape aku perlu cakap macam tu dekat dia ? apakah disebabkan aku , ana masuk hospital ? kenapa aku harus membenci dia ? kenapa aku berusaha nak bencikan dia dan cuba sayangkan ina ? argh !!!
ana , seandainya kau tahu keperitan yang aku alami , mesti kau takkan percaya ana . aku dah bertunang sejak kecil lagi dengan ina . parents aku yang tunangkan kami . kau tahu ana , betapa seksanya aku untuk cuba mencintai ina . sedangkan aku sangat mencintai kau , sangat menyayangi kau . tapi aku bodoh ! aku maki hamun kau ! tapi aku sedar , itu bukan caranya untuk bercakap dengan kau . ana , maafkan aku . tapi , masakan ana mampu maafkan aku ? ana dah terlantar dekat hospital . ha ! aku kena pergi hospital ni . aku kena jumpa dia ! ana , tunggu aku ya !

perlahan2 airmataku mengalir.. rupanya danny merasakan yang sama dengan apa yang aku rasa .. 




Older Post | Newer Post
Big Owner


Assalamualaikum.
Navigate Around !
Home Me! Linkies Stuff FOLLOW
Let's Talk!


Big applause to...

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Syaf
Re.Edit : Alya and Fea Exotics
Owner : Me ^^

This blue pink templates made by PrincessBunny. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Powered by Blogger.com.

Best View at GOOGLE CHROME!