Little Girl
cinta matiku part 9 .
Sunday, September 11, 2011 | 0Superstar (s)!

setelah beberape jam aku pengsan , akhirnya aku menyedarkan diri juga .. aku membuka mataku perlahan2..
aku tidak melihat sesiapa di kamarku..tiba2 aku terlihat handphone ku di atas meja.. aku terus membuka lagu kegemaranku dengan lemah longlai..



KOTAK  > MASIH CINTA


Tik.. tik.. tik..
Waktu berdetik
Tak mungkin bisa ku hentikan
Maumu jadi mauku
Pahitpun itu ku tersenyum

Kamu tak tahu rasanya hatiku
Saat berhadapan kamu

Tik.. tik.. tik..
Air mataku
Biar terjatuh dalam hati
Mau ku tak penting lagi
Biar ku buat bahagiamu

Kamu tak tahu rasanya hatiku
Saat berhadapan kamu
Kamu tak bisa bayangkan rasanya
Jadi diriku yang masih cinta

Kamu tak tahu hancurnya hatiku
Saat berhadapan kamu
Kamu tak bisa bayangkan rasanya
Jadi diriku yang masih cinta







huh . tak tahu mengapa apabila aku mendengar lagu itu , air mataku jatuh menitik .. mungkin , walaupun danny dah buat mcm2 dekat aku tetapi aku masih cintakan dia..tiba2 , aku terdengar daun pintu kamarku dibuka orang .. aku cepat2 mengesat air mata yang ketika itu sedang mengalir deras ..


ana : ibu ..


ibu : eh ana ? ana dah sedar ? syukur alhamdulillah .. (sambil memelukku erat)


ana : alhamdulillah ibu ..


ibu : ana , kenapa ana menangis ni sayang ? cuba cakap dengan ibu ..


ana : eh , tak adalah .. ana tak nangis .. tadi habuk masuk kat mata lah ibu .. itu yang pedih ni ..


ibu : ana jangan tipu ibu .. ibu pasti anak ibu mesti ada masalah ni kan ?


ana : takdalah ibu .. klau ada masalah pun , biar ana yang selesaikan sendiri okay ..


ibu : baiklah .. ana , ibu ada nak cakap something kat ana ni .. ni berkait hidup dengan mati..


ana : apa dia ibu ?


ibu : ana... ana... ana akan menjalani pembedahan otak..ibu dan ayah sudah menulis borang kebenaran.. ibu  cuma mahu keputusan dari ana je .. ana okay kan kalau kita teruskan rancangan pembedahan ni ?


ana : apa??operation ibu ? tapi , ana takut bu .. ana takut .. ana tak nak mati bu .. lagi berape bulan lagi , ana akan ambil SPM .. ana nak ambil exam tu ..


ibu : ana , tidak semestinya ana boleh meninggal ana .. kita tak boleh fikir negatif .. boleh ya ana ?


ana : isk..isk..isk.. tapi , ibu temankan ana setiap masa ya bu .. ana sayang sangat kat ibu..


ibu : ya .. ibu pun sayang ana .. pembedahan tu akan diadakan 2 hari lagi .. so , ana siap sedia lah ya ..


ana : 2 hari lagi ? ibu , sebelum ana membuat pembedahan , izinkan ana membuat permintaan terakhir boleh ?


ibu : boleh .. apa saja yang ana nak , ibu boleh bagi ..


ana : ana cuma mahu jumpa kawan2 sekelas ana je bu .. ana takut kalau dah tak dapat jumpa diaorang lagi lepas ni ..


ibu : okay2.. tapi , ana tak boleh sedih2 lagi ya ..


ana : baiklah bu .. 


bersambung ......




Older Post | Newer Post
Big Owner


Assalamualaikum.
Navigate Around !
Home Me! Linkies Stuff FOLLOW
Let's Talk!


Big applause to...

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Syaf
Re.Edit : Alya and Fea Exotics
Owner : Me ^^

This blue pink templates made by PrincessBunny. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Powered by Blogger.com.

Best View at GOOGLE CHROME!