Little Girl
cinta matiku part 8 .
Sunday, September 4, 2011 | 0Superstar (s)!

kebetulan ketika itu aku membawa telefon..nurul cepat2 mencari telefon aku..dia terus menelefon ibuku..

nurul : assalammualaikum makcik..ni nurul..
ibu : waalaikumsalam..oh nurul..makcik ingat ana tadi..ada ape ya?
nurul : makcik,ana pengsan ni..dia dah basah ni kena hujan..
ibu : apa??ya Allah!macam mana dia boleh pengsan ni?takpa2..kejap lagi makcik sampai..nurul tolong bawak dia dekat tempat teduh ya! tunggu makcik..
nurul : baiklah makcik..
ibu : terima kasih ya..
nurul : sama-sama..
ibu dan ayah segera membawa ku ke hospital..aku dijaga rapi di sana..
di bilik doktor.....
ibu : doktor..anak saya ni sudah selalu pengsan2 doktor..apa yang perlu saya buat?(sambil menangis mengenangkanku)
doktor : melalui pemerhatian saya,ana sudah menghidap kanser di bahagian yang paling teruk..mungkin,dia terlalu tertekan sewaktu di sekolah tadi..puan,saya ada sesuatu nak cakap dengan puan ni..
ibu : astaghfirullahalazim..apa dia doktor?
doktor : kami mungkin akan melakukan pembedahan ke atas ana..jadi,pihak kami ingin meminta kebenaran daripada puan..
ibu : pembedahan?tapi...tapi...selepas pembedahan,ana tak apa2 kan doktor?
doktor : maaf puan..pembedahan ni mempunyai risiko yang agak tinggi..mungkin ana akan cacat penglihatan dan mungkin ana akan meninggal dunia..
ibu : apa?saya tak mahu doktor!saya tak mahu anak saya meninggal!(terjerit2 sambil menangis)
doktor : puan,tidak semestinya ana akan meninggal..
ibu : baiklah..tapi doktor,usahakanlah supaya anak saya selamat ya..
doktor : insyaAllah..puan,kita hanya merancang..tapi Allah S.W.T yang menentunya..kita berdoalah sama2..
bersambung...



Older Post | Newer Post
Big Owner


Assalamualaikum.
Navigate Around !
Home Me! Linkies Stuff FOLLOW
Let's Talk!


Big applause to...

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Syaf
Re.Edit : Alya and Fea Exotics
Owner : Me ^^

This blue pink templates made by PrincessBunny. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Powered by Blogger.com.

Best View at GOOGLE CHROME!