Little Girl
cinta matiku part 7 .
Sunday, September 4, 2011 | 0Superstar (s)!

jumaat 17 ogos

hari jumaat tu aku akan berjumpa dengan danny..agak2nya apa lah yang dia nak cakap eh..huh!aku memilih untuk pakai baju t-shirt purple dengan seluar jean hitam aku..aku pergi ke sekolah dengan menunggang motosikal bersama nurul..
sampai je aku dekat sekolah,kedengaran bunyi guruh yang menandakan hari itu akan hujan..aku segera pergi ke tempat perjumpaan tersebut..danny datang dengan amir..sementara aku dan danny berjumpa,amir dan nurul berborak sebentar..
aku tak percaya yang ketika itu aku betul2 berdiri depan danny..terharu..
ana : ha danny..apa yang awak nak cakap?cepatlah..hari dah nak ujan..
aku lihat,danny hanya berdiri tegak dan dahinya berkerut2 seperti memikirkan sesuatu yang agak rumit..
danny : kau! aku dah cakap kan..yang aku dah ada makwe! dan aku sayang sangat makwe aku tu! aku takkan c0uple dengan kau sampai bila2 lah weh!
tak semena2 kedengaran guruh yang paling kuat masuk ke corong telingaku..tanpa ku sedari,mutiara berharga aku jatuh menitik..
ana : tapi,bila masa aku mintak c0uple dengan kau? (suara terketar2 menahan sebak)
danny : oh..kau cakap macam tu membuatkan hati aku tertutup selamanya untuk kau!
aku tertunduk sebak..dan hujan rurun dengan lebatnya..kami hanya berdiri di situ bagaikan patung..ketika itu kami sudah basah kuyup..
ana : ok..aku tahu siapa awek kau..
danny : siapa!
ana : ina kan?
danny : bila masa pulak awek aku ina! orang lainlah!
ana : takpelah..aku sedar aku siapa di mata kau..aku nak ucapkan terima kasih kerana kau bagi penderitaan ni dekat aku..semoga kau bahagia bersama awek tersayang kau okay..aku pergi dulu..
danny hanya membatukan diri..aku mula mengundur diri..selepas beberapa langkah aku pergi,aku sempat berpaling ke belakang..aku lihat danny still berdiri tegak di situ..amir dan nurul yang melihat kami hanya tergamam..
ana : mungkin hari ini hari terakhir aku dekat dunia ni..selamat tinggal danny..assalammualaikum..
selepas beberapa saat lepas tu,aku merasakan aku seperti terhuyung hayang di situ..aku mula tidak sedarkan diri..



Older Post | Newer Post
Big Owner


Assalamualaikum.
Navigate Around !
Home Me! Linkies Stuff FOLLOW
Let's Talk!


Big applause to...

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Syaf
Re.Edit : Alya and Fea Exotics
Owner : Me ^^

This blue pink templates made by PrincessBunny. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Powered by Blogger.com.

Best View at GOOGLE CHROME!