Little Girl
cinta matiku part 6 .
Sunday, September 4, 2011 | 0Superstar (s)!

selepas beberapa minggu insiden aku jatuh pengsan tu berlaku,aku semakin tidak rapat dengan danny..entah kenapa,dia selalu menjauhkan diri dari aku..aku rasa danny tak pernah tahu yang aku sukakan dia..lepas tu,aku dapat tahu danny cakap dengan ina mcm ni..

"ina,boleh tak kau cakap dekat ana yang aku dah ada makwe?tolong eh..aku..aku malazlah dengan dia.."
andai dia tahu perasaan aku ketika itu..huh!hati aku rasa sangat perit ketika itu..kalau betullah dia cakap macam tu,0kay..aku cuba untuk lupakan dia..tapi,,tapi,,TAK BOLEH LAH!!macam mana aku nak lupakan dia?susahlah!dekat dalam kelas,aku selalu terpandang dia..susah aku nak alihkan pandangan aku untuk pandang dia..tanpa ku sedari,dia juga seringpandang aku..kadang2 bertentang mata!tp,aku pelik jugak..bukan ke dia tak suka aku?masakan dia boleh pandang aku macam tu?pelbagai persoalan muncul di kotak fikiran aku..
sampai tu,aku perasan yang semua benda mesti dia pandang aku..bila aku tuduh dia sesuatu,dia menafikan dengan bersungguh2 dekat aku..kadang2,aku tengok dia tu macam lurus orangnya..timbul rasa kasihan di hati aku..
tapi,satu hari,ina cakap dengan aku yang danny nak jumpa aku pukul 4 petang dekat sekolah..dekat depan blok kelas kami katanya..yez!apa agaknya yang dia nak cakap eh?seronoknya..takpa..aku tunggu..

bersambung.



Older Post | Newer Post
Big Owner


Assalamualaikum.
Navigate Around !
Home Me! Linkies Stuff FOLLOW
Let's Talk!


Big applause to...

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Syaf
Re.Edit : Alya and Fea Exotics
Owner : Me ^^

This blue pink templates made by PrincessBunny. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Powered by Blogger.com.

Best View at GOOGLE CHROME!