Little Girl
cinta matiku part 5 .
Sunday, September 4, 2011 | 0Superstar (s)!

erm..pasal fendi tu,aku dah buang jauh2..ye la..tak mungkin aku akan c0uple ngn dia..aku langsung tak mencintai dia!lagipun,nurul suka dekat dia..tak kan aku nak gaduh dengan nurul semata2 kerana makhluk Allah yang digelar 'lelaki'?aku berfikir panjang..

                                                                                *  *  *

hari itu hari jumaat..hari jumaat ada pj..cikgu aini merupakan guru yang mengajar kami..pada hari itu,kami bermain acara balapan di padang..aku tak boleh terlalu aktif..nanti aku cepat pitam..tapi,cikgu aini tu suka paksa orang..maklumlah,cikgu muda yang paling garang dekat sekolah kamilah katakan..mahu tak mahu,aku terpaksa menurut..huh!
setibanya di kelas..........
selepas mata pelajaran pj,matapelajaran bm membututi..5 minit sebelum rehat,aku stay kat dalam kelas..yang ada dalam kelas cuma aku dan danny..kebetulan,danny duduk di hadapan meja guru..aku pun pergi ke sana untuk mengambil bukuku..tiba2..aku merasakan pandanganku kabur..aku terus tak sedarkan diri..aku pengsan betul2 di hadapan meja danny..danny cepat2 panggil kawan2 aku yang lain..yang 1st skali si danny tu panggil yaya..yaya datang dengan segera..aku bersyukur dapat kawan macam yaya..baik sangat..
aku segera di bawa ke bilik kesihatan..aku berehat di sana..dalam setengah jam aku pengsan,akhirnya aku sedar juga..tanpa ku sedari,danny ada dengan yaya dekat dalam bilik tu!huhu..seronok!terharu!haha..aku pun berborak sebentar dengan yaya..
ana : yaya,sape yang bawak aku sampai sini?
yaya : sabar ana..tadi,aku dengar danny terjerit2 dalam kelas panggil nama aku..aku datang lah..pastu,aku tengok kau dah pengsan..aku dengan nurul papah kau sampai sini..
ana : oh..baik pulak si danny tu..(kembang dalam hati..)
yaya : ye la..untung la kau..aku tengok kau makin rapat dengan danny..ada ape2 ke?haha!(seperti berbisik)
ana : ha? ape yang kau merepek ni yaya..err..kami juz..juz..err.. frenz jer..ha..frenz2..
yaya : aik?cakap perkataan 'frenz' p0n tergagap2?
ana : ha? mane ade la..
sy0k sangat borak ngan yaya,aku sampai lupa dekat danny..kesian danny..aku buat dia macam patung dekat dalam bilik tu..haha..
ana : danny,aku nak ucapkan terima kasih banyak2 dekat kau..nape kau baik sangat ngan aku ha?(sambil ketawa)
danny : 0h..0kay..same2..kite kan..errrr...kawan..ya!kawan..kita kawan kan?
ana :  err..a'a..kita kawan..
kenapalah danny cakap kami hanya kawan?danny,aku dah anggap kau lebih dari kawan!kenapa kau tak pernah sedar akan semua ni?

bersambung..........



Older Post | Newer Post
Big Owner


Assalamualaikum.
Navigate Around !
Home Me! Linkies Stuff FOLLOW
Let's Talk!


Big applause to...

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Syaf
Re.Edit : Alya and Fea Exotics
Owner : Me ^^

This blue pink templates made by PrincessBunny. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Powered by Blogger.com.

Best View at GOOGLE CHROME!