Little Girl
cinta matiku part 4 .
Sunday, September 4, 2011 | 0Superstar (s)!


semakin lama,aku semakin suka dekat danny..macam mane aku nak buang perasaan ni?aduh..tapi,aku layak ke dengan danny?dia comel,hencem,baik,pandai..aku rase aku tak sesuai dengan dia..ye lah..dengan rupa paras aku yang 'biasa2' ni tak mungkin dapat memikat hati dia tu..


                                                                              *    *    *

aku dapat tahu yang kawan baik aku,nurul,suka dekat teman sms aku iaitu fendi..fendi memang baik dengan aku..dia selalu bersms dengan aku..rupa paras fendi yang kacak dapat menawan hati pelajar perempuan yang lain..tapi TIDAK untuk aku..
suatu hari,fendi memberi mesej untuk aku..mesejnya kali ini betul2 memeranjatkan aku..

fendi : salam ana..aku nak tanya sikit boleh tak?

ana : apa dia?tanya lah..

fendi : kau ade tak ape2 perasaan dekat aku?jawab dengan jujur okay..

ana : hah?err...kau main2 je kan??

fendi : tak ana..aku tak bergurau..aku serius..ana,boleh tak kalau kita c0uple?

ana : what?nonsense..

fendi : ape yang n0nsense nye?ana, boleh tak?

ana : errr..err..fendi,aku sibuklah sekarang..nanti kita mesej lagi okay..salam..

erm..begitulah ceritanya..apa yang patut aku buat?adakah aku patut terima fendi?huh! tak mungkin..aku cuma suka danny sorang je..huh!tak boleh!!tak boleh!

keesokan harinya,fendi mesej sekali lagi dengan aku..

fendi : salam ana..macam mane dengan soalan aku semalam?kau nak tak?

ana : fendi,aku bukan ape..kita dah lame berkawan..aku dah anggap kau jadi abang aku sendiri tahu tak..maafkan aku fendi..aku dah jumpa seseorang yang boleh mengisi ruang di hati aku..

fendi : erm..tak pe lah kalau macam tu..ana,aku cuma nak kau tahu yang aku akan menyukai kau sampai bila2..tu janji aku ana..

ana : aku tak kisah kau nak anggap aku sebagai apa di hadapan kau fendi..fendi,aku sibuk ni..ada kerja sikit..salam..

aku terpaksa membohongi fendi demi kebahagiaan fendi dan juga aku..terkadang, hati aku bergetus2 bertanya adakah aku zalim terhadap fendi?
huh! kusutnya fikiran aku! kenapa fendi begitu suka terhadap aku? kenapa tidak danny?
rasa macam nak jerit je untuk lepaskan semua kekusutan ni!
argh!!!

bersambung.



Older Post | Newer Post
Big Owner


Assalamualaikum.
Navigate Around !
Home Me! Linkies Stuff FOLLOW
Let's Talk!


Big applause to...

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Syaf
Re.Edit : Alya and Fea Exotics
Owner : Me ^^

This blue pink templates made by PrincessBunny. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Powered by Blogger.com.

Best View at GOOGLE CHROME!