Little Girl
cinta matiku part 3 .
Sunday, September 4, 2011 | 0Superstar (s)!

aku sebenarnya menghidap penyakit yang berbahaya..mungkin membawa maut? aku menghidap penyakit kanser otak..hurm..aku menghidap penyakit ni sejak aku berumur 7 tahun..ketika itu,aku baru menjejakkan kaki ke alam persekolahan..

                                                         *        *       *

guruku yang perasan aku telah jatuh di tapak perhimpunan segera mengangkatku dan terus menghubungi parents aku..guruku dengan pantas pergi ke pejabat untuk melihat maklumat peribadiku untuk menghubungi ibu n ayah..
sesampainya di hospital.........
aku diusung dengan menggunakan katil yang disediakan oleh pihak hospital..aku terus dibawakan di wad untuk diberikan rawatan segera..
di bilik doktor..........
ketika itu ibu n ayah aku masih belum tahu perkara sebenar..
ibu : doktor, ape yang dah jadi dengan anak saya ni doktor??
doktor : bawa bertenang puan..sebenarnya ana menghidap penyakit barah otak yang lebih dikenali dengan nama kanser otak..ana sekarang menghidap kanser di permulaan kanser..s0,puan perlu memastikan ana tidak tertekan..jika dia tertekan kemungkinan besar ana akan menghidap kanser yang lebih teruk..
ibu : baiklah doktor,saya akan cuba sedaya upaya saya untuk menjaga dia..



Older Post | Newer Post
Big Owner


Assalamualaikum.
Navigate Around !
Home Me! Linkies Stuff FOLLOW
Let's Talk!


Big applause to...

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Syaf
Re.Edit : Alya and Fea Exotics
Owner : Me ^^

This blue pink templates made by PrincessBunny. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Powered by Blogger.com.

Best View at GOOGLE CHROME!