Little Girl
cinta matiku part 2 .
Sunday, September 4, 2011 | 0Superstar (s)!

danny : ana,boleh tak saya nak jelaskan something?

ana : ape dia?
danny : tapi awak kena janji dengan saya , jangan hebohkan tau dekat orang ramai..
ana : ok2..saya janji..apa dia? cepatlah,nanti orang lain dengar pulak..
danny : sebenarnya,saya anak pengetua mrsm..bukan cikgu biasa..tapi,saya malas nak heboh2..nanti orang cakap saya ni suka menunjuk2 pulak kan..
ana : ha???? (terkejut) biar betul awak ni danny!s0,lepas ni..saya macam payah la nak kawan dengan awak..ye la..saya budak biasa2 je..lain dengan awak yang tinggi darjatnya..huhu..malu la saya nanti..
danny : ala ana..jangan la macam tu..awak je lah kawan baik saya dekat sini..tolonglah jangan macam ni ana..
ana : errrr.......erm..ok lah kalau cmtu..saya tetap jadi kawan awak ye..
danny : ok..macamtulah..ok lah..saya pergi dulu ya..
ana : ok..
beberapa bulan seterusnya..
semakin lama aku kenal dengan danny , aku semakin suka terhadapnya...tapi aku tahu..aku tak layak dengan dia..sehinggalah suatu hari,aku mendapat tahu danny juga mempunyai perasaan yang sama terhadap aku..semua maklumat tersebut aku dapat dari temanku, ita..tetapi,disebabkan ketika itu aku baru sahaja break up dengan ex- aku..dan ex- aku tu still sayang aku lagi..dia tahu..s0,dia macam give up nak dapatkan aku..hurm..tak pelah..
aku dapat tahu yang danny selalu mesej dengan ita..mungkin danny tak dapat aku,then dia nak ita pulak..apalah nasib aku ni..macam mane aku nak terangkan kat danny ni ? danny,janganlah putus asa..jangan lah mudah give up! berusahalah dapatkan aku! hati aku banyak berkata2..
tapi,aku rasa buat masa ni aku tak perlukan cinta dari sesiapa pun..aku just suka2 jer kat danny tu..aku akan cuba berusaha untuk lupakan danny..aku akan cuba untuk tidak suka dekat danny..aku mesti boleh!ana boleh!



Older Post | Newer Post
Big Owner


Assalamualaikum.
Navigate Around !
Home Me! Linkies Stuff FOLLOW
Let's Talk!


Big applause to...

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Syaf
Re.Edit : Alya and Fea Exotics
Owner : Me ^^

This blue pink templates made by PrincessBunny. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Powered by Blogger.com.

Best View at GOOGLE CHROME!