Little Girl
cinta matiku part 1 .
Sunday, September 4, 2011 | 2Superstar (s)!

Semua orang tentu ada perasaan mereka sendiri..begitu juga dengan aku..nama aku ialah Izzna Farahana..aku selesa digelar 'ana'..hari itu,merupakan hari pertama aku berjumpa dengannya..dia merupakan pelajar baru di sekolah aku..namanya ialah Danny Iqmal..kebetulan ketika itu aku baru pulang dari tandas..

danny : assalammualaikum..maafkan saya..boleh saya tahu di mana kelas 5 jupiter?
ana : waalaikumsalam..ye..oh..awaklah yang cikgu wahida cakap tu ya..saya merupakan pelajar kelas tersebut..mari ikut saya!
danny : terima kasih ya Izzna Farahana..(sambil mengintai2 namaku di tanda nama)
ana : sama2..awak boleh panggil saya ana jer..nama saya pnjg sangat la..hehe..
danny : ok ana!
kami berbual2 sambil berjalan menuju ke kelas..setibanya kami di kelas,danny pun memperkenalkan dirinya kepada kami..rupanya dia merupakan anak cikgu di mrsm berdekatan dengan sekolah kami..erm..danny merupakan pelajar lelaki yang sungguh comel dan boleh dikatakan hencem juga orangnya!huhu..
semasa rehat.....
aku bersama rakan baikku yaya,berjalan menuju ke kantin untuk membeli makanan sebagai alas perut kami..tiba-tiba,aku terlanggar danny..ketika itu,danny sedang memasukkan duit lebihnya di dalam dompetnya..habis duit dan dompetnya terjatuh..aku cepat2 mengembalikan benda tersebut kepadanya dan meminta maaf kepadanya..
ana : alamak..danny,s0ri!tadi saya leka melihat makanan tu..sampai saya tak nampak awak kat depan saya tadi..s0ri ye!
danny : oh ana..tak pe lah..salah saya jugak..sapa suruh saya berdiri tengah2 jalan kan..
ana : ok danny..s0ri sekali lagi ya..


danny : ok ana..saya maafkan..jangan risau..


yaya di sebelahku kertawa berdekah2 melihat telatah kami..




keesokan harinya...........




cuaca pagi itu sungguh tenang sekali..dengan bunyi burung berkicauan,angin sepoi2 bahasa membuatkan pagi itu sungguh nyaman..aku bersyukur kerana masih dapat menghirup udara segar pagi itu..


sampai di sekolah............


aku berjumpa dengan danny lalu dia bertanya kepada aku..



Older Post | Newer Post
Big Owner


Assalamualaikum.
Navigate Around !
Home Me! Linkies Stuff FOLLOW
Let's Talk!


Big applause to...

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Syaf
Re.Edit : Alya and Fea Exotics
Owner : Me ^^

This blue pink templates made by PrincessBunny. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Powered by Blogger.com.

Best View at GOOGLE CHROME!